Case

AaB

Hele Nordjyllands stolthed

AaB er en vigtig aktør i fodboldverden – og elsket af mange fodboldfans. Men bag spillet er AaB også en forretning, der er afhængig af indtægter fra bl.a. sponsorater og billetsalg. Apropos Bureau hjalp AaB med sidstnævnte via Google Annoncering, som skulle øge billetsalget forud for hver fodboldkamp. 

Større udbytte for pengene

I stedet for en statisk annonce i avisen sørgede vi for, at AaB’s kampinvitationer blev vist på fansenes favoritmedier via Googles medienetværk. Annoncerne blev vist på populære sider som EB.dk, Bold.dk og DBA.dk.

Vi sørgede for, at AaB fik maksimal synlighed på de rette medier, på de rette tidspunkter og til de rette personer.

AaB opnåede, at deres kampe blev eksponeret hele 5,7 millioner gange.

Eksponeret over 5,74 millioner gange via effektive Google Display Bannere

– Judit Szendrei Nordsmark, Marketing Manager

Vil du vide mere?
Kontakt os i dag

Lars Marco Andersen

Udviklingsdirektør

Få en gratis gennemgang

Vi tilbyder en gratis gennemgang af dit nuværende setup med konkrete optimeringsforslag og en konsultation med en af vores dygtige digital marketing-specialister.

Udfyld formularen, og vi vender tilbage hurtigst muligt