Google SEO.
Google SEO sikrer en bedre placering på søgemaskinerne end dine konkurrenter. Med en topplacering får du større synlighed, tiltrækker flere kunder og øger dit salg markant.

Bliv fundet via flere søgninger med Google SEO.
Google SEO får din hjemmeside til at rangere højere på Googles søgemaskine gennem bestemte søgeord – uden at bruge annoncekroner. Med en førsteplads i søgeresultaterne får du 30% af alle søgninger.
Vores marketing-specialister analyserer din nuværende Google-placering og identificerer de mest relevante søgeord for din forretning, så din virksomhed bliver fundet af de rette kunder. Vi leverer målrettede SEO-tekster, der sikre dig en topplacering på Google og giver vedvarende og værdifuld trafik.

Vi hjælper dig fra idé til færdig digital strategi
Når det kommer til udvikling af din digitale marketing, er vi med hele vejen – fra det første møde til eksekvering af kampagne. Vi arbejder tæt sammen med dig for at sikre, at du tiltrækker de rette kunder og opnår maksimal synlighed.

Gratis møde
Vi tilbyder et gratis og uforpligtende møde, hvor vi afdækker dine behov og ønsker for din digitale marketing. Vi sammensætter et tilbud med indhold og pris.
Strategi og planlægning
Når vi har aftalt at samarbejde, udvikler vi en strategi og en detaljeret handlingsplan for din digitale markedsføring. Du får en klar plan til godkendelse.
Implementering
Efter strategien er godkendt, implementerer vi kampagnerne på tværs af relevante platforme som Google, Facebook, Instagram og YouTube. Vi optimerer løbende for at sikre de bedste resultater.
Løbende optimering
Vi overvåger og optimerer kampagnerne for at sikre, at de præsterer optimalt. Vores team justerer strategier og taktikker baseret på data og indsigt.
Rapportering og evaluering
Vi leverer regelmæssige rapporter, der giver indsigt i kampagnens performance. Vi evaluerer resultaterne sammen med dig og justerer fremtidige strategier for at maksimere din ROI (Return on Investment).
Har du brug for hjælp?
Vores digital marketing-specialister står klar til at hjælpe dig med alt fra forståelige rapporter til en målrettet marketingstrategi på tværs af alle platforme. Vi tilbyder et gratis møde og et uforpligtende tilbud inden for 24 timer.
Udfyld formularen i dag og hør mere om, hvad Apropos Digital kan gøre for dig og din forretning.
Eller ring på Tlf: 60 14 31 68
Mail: kontakt@aproposdigital.dk
Få et uforpligtende tilbud
Vi scorer 9 ud af 10 i kundetilfredshed
Tillid | Troværdighed | Gennemsigtighed
Hvad er Google SEO?
Google SEO – også kaldt for Search Engine Optimization – refererer til processen med at optimere en hjemmeside for at forbedre dens placering i Google-søgeresultaterne. Når du søger efter noget online, vil søgemaskinerne vise en liste over de resultater, som de mener er mest relevante for din søgning. Her er det vigtigt at have en hjemmeside, der er optimeret med Google SEO, så du rangerer højere på listen og dermed får relevant trafik ind på siden.
Google benytter avancerede algoritmer til at liste sider i søgeresultaterne. Man ved ikke helt, hvordan de rangeres, men der er visse faktorer som påvirker rangeringen. Det er blandt andet optimering af On-page SEO, Off-page SEO og Teknisk SEO.
On-page SEO
On-page SEO er produktion og optimering af indhold, struktur og metadata på din hjemmeside. Arbejdet foregår på selve hjemmesiden for at gøre den mere attraktiv for både søgemaskinen og besøgende.
Her er en søgeordsanalyse en central del af arbejdet med on-page SEO. Gennem en søgeordsanalyse får man indsigt i, hvilke søgeord, din målgruppe bruger, når de søger efter de produkter eller services. På den måde kan du få en ‘rettesnor’ til, hvordan dine sider skal udarbejdes, så de henvender sig til brugernes søgeadfærd.
Off-page SEO
Off-page SEO er en modsætning til on-page SEO, da man her arbejder ‘væk’ fra hjemmesiden – det kaldes også for linkbuilding. Her arbejder man med eksterne links fra andre hjemmesider, som en form for anerkendelse af din sides troværdighed og relevans.
Jo flere kvalitetslinks du har, jo bedre kan de påvirke din sides rangering i søgeresultaterne. Linkbuilding er ligesom on-page Google SEO en langsigtet strategi, men det er et vigtigt og effektivt element i din indsats for at øge din sides autoritet i søgemaskinens øjne.
Teknisk SEO
Hos Apropos Digital arbejder vi også med teknisk SEO. Teknisk SEO handler om at optimere de tekniske aspekter af en hjemmeside for at sikre, at den er søgemaskinevenlig. Hertil kan man arbejde med en række forskellige ting. Det kan blandt andet være strukturen for din hjemmeside, som skal være god. Det er en vigtig del af SEO-arbejdet, fordi det sikrer, at søgemaskiner som Google kan crawle, indeksere og forstå din side korrekt.
Teknisk SEO kan, som navnet antyder, godt blive lidt teknisk for dem, der ikke har den store forstand på hjemmesider. Alligevel har vi her forklaret nogle af de vigtige begreber:
- Sitemap og URL-struktur
Et XML-sitemap er en oversigt over alle sider og indhold på en hjemmeside, der hjælper søgemaskinerne med at finde og indeksere alle vigtige sider. En klar og enkel URL-struktur gør det lettere for både søgemaskiner og brugere at navigere rundt på din hjemmeside. - Crawlabilitet og indeksering
Det er vigtigt, at søgemaskinerne kan gennemgå alle dine sider uden forhindringer. Med teknisk SEO kan du effektivt guide søgemaskinerne til at indeksere de sider, du prioriterer, og udelade dem, du ikke ønsker fremhævet. - Hastighed
En hurtig indlæsningshastighed er afgørende for både brugervenligheden og for SEO, da Google belønner hurtige sider. - Mobilvenlighed
Da flere søger fra mobile enheder, er det vigtigt, at din hjemmeside er optimeret til mobilbrug. Her skal en hjemmeside helst gerne have et responsivt design, der er skræddersyet til alle enheder. - Sikkerhed (HTTPS)
Et sikkert website (HTTPS) beskytter brugernes data og giver også en teknisk SEO-fordel, da Google foretrækker at rangere sikre sider over usikre. Det er særlig vigtigt i forbindelse med e-handel, så kunderne ved, at du er en sikker side at handle hos. - Strukturerede data
Strukturerede data hjælper søgemaskinerne med at forstå indholdet på din side. Det kan også føre til, at Google og andre søgemaskiner viser indhold direkte i søgeresultaterne, hvilket er en fordel i dit arbejde med Google SEO. - Canonical tags
Hvis du har sider med lignende indhold, som for eksempel sider tilgængelige via flere URL’er eller mobilversioner af et website, kan canonical tags angive for søgemaskiner, hvilken version der er den primære. Det forhindrer, at dine egne sider konkurrerer mod hinanden om placeringer i søgeresultaterne. - Intern linkstruktur
Interne links mellem siderne på din hjemmeside hjælper søgemaskinerne med at finde og forstå, hvilke sider der er vigtigst. Samtidig giver det brugerne en bedre oplevelse ved at lede dem videre til relevant indhold.
Teknisk SEO er altså fundamentet, der sikrer, at dine SEO-indsatser har de bedste betingelser for at give resultater. Når disse tekniske elementer er på plads, bliver det lettere at fokusere på indholdsoptimering og linkbuilding for at forbedre synligheden yderligere.
Optimering af resultater
Hos Apropos Digital fokuserer vi ikke kun på at producere SEO-venligt indhold, men også på løbende at optimere SEO-indsatser. Som betegnelsen “Search Engine Optimization” antyder, involverer det en løbende indsats Søgemaskinerne udvikler sig hele tiden, så derfor skal man hele tiden forbedre ens Google SEO – så man bliver rangere højt og bliver fundet af de rigtige.
Vores specialister overvåger løbende resultaterne fra SEO-indsatserne ved hjælp af blandt andet Google Analytics, Google Search Console og andre Google SEO-værktøjer. Vi analyserer blandt andet trafik, søgeord, rangeringer og brugeradfærd. Ved at spore på data kan vi hurtigt finde ud af, hvilke aspekter der fungerer godt, og hvor der er plads til optimering. På baggrund af vores indsigt justerer vi løbende indsatsen, så du får mest mulig trafik ud af SEO-indsatsen.
Få en gratis Google SEO-gennemgang
Kontakt Apropos Digital i dag for en gratis gennemgang af din nuværende Google SEO-strategi, eller lad os tale om hvordan vi kan hjælpe dig i gang med en SEO-indsats, der er skræddersyet til din virksomhed og målgruppe.